Uvod u poslovno izvješćivanje
- Uvodni modul
- I. studijska godina
- 1. semestar
- Engleski jezik
- Osobni angažman studenta: Priprema međunarodnog marketinškog plana kroz timski rad.
Cilj modula
Približiti studentima terminologiju financijskih izvješća i osposobiti ih da razumiju i mogu izrađivati ista na hrvatskom i engleskom jeziku. To razumijeva stjecanje znanja i vještina za uspješno izvješćivanje o poslovanju unutar i izvan organizacije.
Sadržaj modula
- Međunarodni računovodstveni standardi u kontekstu poslovnog izvješćivanja
- Internacionalizacija i harmonizacija poslovnog izvješćivanja
- Strategije u pisanju poslovnih izvješća
- Temeljna financijska izvješća kao podloga za poslovno izvješćivanje:1. bilanca: dugotrajna materijalna imovina, nematerijalna imovina, goodwill, tekuća imovina i zalihe, obveze, financijski instrumenti, troškovi zaposlenih, porezi, biološka imovina i specifičnosti poljoprivrede; 2. račun dobiti i gubitka, 3. tijek gotovine
- Mjerenje poslovnog uspjeha i izvješćivanje o poslovanju
- Struktura poslovnog izvješća
- Izrada i prezentiranje poslovnih izvješća za zadane organizacije
Opis samostalnog rada studenata
Analiza financijskog izvješća poduzeća i prezentacija rezultata u obliku poslovnog izvješća.
Način i uvjeti ispitivanja
Ocjena prezentacije i pismeni ispit.
Obavezna literatura
- Netzley, M. and Snow, C., 2001. Guide to Report Writing (Guide to Business Communication Series). Prentice Hall
- Karpati, L., 2007. Case Studies Material for Introduction into Business Reporting, University of Debrecen
Preporučena literatura
- Ittelson, T.R., 2007. Financial Statements: A Step-by-Step Guide to Understanding and Creating Financial Reports: Career Press. USA, NJ