Poslovno planiranje

  • I. studijska godina
  • 1. semestar
  • Engleski jezik
  • Preduvjet za polaženje ovog modula: Položen ispiti iz modula Strateški menadžment

Cilj modula

Studenti će steći znanje i vještine za samostalnu izradu poslovnog plana prema potrebama i načelima suvremenog poslovanja.

Sadržaj modula

  1. sat: Što je poslovni plan i zašto je potreban?
  2. sat: Zakonski oblici poslovanja
  3. sat: Sadržaj poslovnog plana
  4. sat: Proizvodi i usluge
  5. sat: Glavni elementi marketing plana
  6. sat: Glavni elementi marketing plana
  7. sat: Provedbeni plan, razvoj proizvoda, proizvodnja, održavanje i usluge, vanjski utjecaji
  8. sat: Trenutni status razvoja proizvoda, proizvodnja detaljno
  9. sat: Troškovi proizvodnje i planiranje
  10. sat: Upravljanje i organizacija: upravljačke razine, timovi, organizacijski dijagram, politika i strategija
  11. sat: Struktura i izvori financijskih sredstava
  12. sat: Zahtjevi za kapitalom, izvori kapitala
  13. sat: Financijski plan. Projected income statements
  14. sat: Projected cash flow statement, current balance sheet
  15. sat: Ostale financijske projekcije, analiza točke pokrića, analiza osjetljivosti
  16. sat: Financijski podaci: prodaja, prodaja po tržištu, proizvodni troškovi, otplata zajmova, prihodi od kamata, porez na dohodak
  17. sat: Novčani primici i izdaci, kapitalni izdaci, kratkoročne i dugoročne obveze, financijski pokazatelji uspješnosti
  18. sat: Temeljni pokazatelji likvidnosti, profitabilnosti i zaduženja

Način i uvjeti ispitivanja

  • Usmeno: prezentacija poslovnog plana (30% ocjene)
  • Pismeno: izrada poslovnog plana u timu (70% ocjene). Poslovni plan mora se temeljiti na poslovnoj aktivnosti ili poduzeću zaposlenja nekog od članova tima. Tim mora uspostaviti i održavati kotakt sa stvarnim poduzetnikom i dokazati da je pri izradi plana surađivao s nositeljem ili poslovnim subjektom na kojem se temelji poslovni plan.

Obavezna literatura

  1. Fred R. David, 2005. Strategic Management. Pearson Prentice Hall Education LTD. ISBN 0-13-127675-1

Preporučena literatura

  1. Siegel-Ford-Borstein. Business Plan Guide, Ernst & Young, John Wiley & Sons Inc. ISBN 963 8401 13 3