Poslovno planiranje
- I. studijska godina
- 1. semestar
- Engleski jezik
- Preduvjet za polaženje ovog modula: Položen ispiti iz modula Strateški menadžment
Cilj modula
Studenti će steći znanje i vještine za samostalnu izradu poslovnog plana prema potrebama i načelima suvremenog poslovanja.
Sadržaj modula
- sat: Što je poslovni plan i zašto je potreban?
- sat: Zakonski oblici poslovanja
- sat: Sadržaj poslovnog plana
- sat: Proizvodi i usluge
- sat: Glavni elementi marketing plana
- sat: Glavni elementi marketing plana
- sat: Provedbeni plan, razvoj proizvoda, proizvodnja, održavanje i usluge, vanjski utjecaji
- sat: Trenutni status razvoja proizvoda, proizvodnja detaljno
- sat: Troškovi proizvodnje i planiranje
- sat: Upravljanje i organizacija: upravljačke razine, timovi, organizacijski dijagram, politika i strategija
- sat: Struktura i izvori financijskih sredstava
- sat: Zahtjevi za kapitalom, izvori kapitala
- sat: Financijski plan. Projected income statements
- sat: Projected cash flow statement, current balance sheet
- sat: Ostale financijske projekcije, analiza točke pokrića, analiza osjetljivosti
- sat: Financijski podaci: prodaja, prodaja po tržištu, proizvodni troškovi, otplata zajmova, prihodi od kamata, porez na dohodak
- sat: Novčani primici i izdaci, kapitalni izdaci, kratkoročne i dugoročne obveze, financijski pokazatelji uspješnosti
- sat: Temeljni pokazatelji likvidnosti, profitabilnosti i zaduženja
Način i uvjeti ispitivanja
- Usmeno: prezentacija poslovnog plana (30% ocjene)
- Pismeno: izrada poslovnog plana u timu (70% ocjene). Poslovni plan mora se temeljiti na poslovnoj aktivnosti ili poduzeću zaposlenja nekog od članova tima. Tim mora uspostaviti i održavati kotakt sa stvarnim poduzetnikom i dokazati da je pri izradi plana surađivao s nositeljem ili poslovnim subjektom na kojem se temelji poslovni plan.
Obavezna literatura
- Fred R. David, 2005. Strategic Management. Pearson Prentice Hall Education LTD. ISBN 0-13-127675-1
Preporučena literatura
- Siegel-Ford-Borstein. Business Plan Guide, Ernst & Young, John Wiley & Sons Inc. ISBN 963 8401 13 3