Menadžment u agrobiznisu
- II. studijska godina
- 3. semestar
- Engleski jezik
Cilj modula
Razvoj vještina u istraživanju tržišta i poslovnoj analizi, razumijevanje procesa donošenja poslovnih odluka i organizacija, djelovanje i ponašanje na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.
Sadržaj modula
- sat: Analiza poslovanja
- sat: Analiza poslovanja
- sat: Analiza poslovanja
- sat: Istraživanje tržišta
- sat: Istraživanje tržišta
- sat: Istraživanje tržišta
- sat: Poslovno planiranje
- sat: Poslovno planiranje
- sat: Ocjena poslovnih opcija
- sat: Ocjena poslovnih opcija
- sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
- sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
- sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
- sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
- sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
- sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
- sat: Tržište i cijene
- sat: Tržište i cijene
- sat: Upravljanje rizikom
- sat: Upravljanje rizikom
Način i uvjeti ispitivanja
- pismeni ispit 50%
- samostalni rad u vidu seminarskog zadatka temeljenog na analizi stvarnog slučaja 50%
Obavezna literatura
- Rabobank, 1995. The International Food Industry – developments and strategies. Rabobank Nederland, Netherlands
Preporučena literatura
- Hafiz Mirza Ed, 1994. International Business. Butterworth Heinemann, Oxford
- Jill Preston Ed., 1993. International Business. Text and Cases. Pitmann, London