Menadžment u agrobiznisu

  • II. studijska godina
  • 3. semestar
  • Engleski jezik

Cilj modula

Razvoj vještina u istraživanju tržišta i poslovnoj analizi, razumijevanje procesa donošenja poslovnih odluka i organizacija, djelovanje i ponašanje na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

Sadržaj modula

  1. sat: Analiza poslovanja
  2. sat: Analiza poslovanja
  3. sat: Analiza poslovanja
  4. sat: Istraživanje tržišta
  5. sat: Istraživanje tržišta
  6. sat: Istraživanje tržišta
  7. sat: Poslovno planiranje
  8. sat: Poslovno planiranje
  9. sat: Ocjena poslovnih opcija
  10. sat: Ocjena poslovnih opcija
  11. sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
  12. sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
  13. sat: Poljoprivredna politika i pristup Hrvatske EU
  14. sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
  15. sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
  16. sat: Utjecaj politike na poljoprivredno-prehrambeni sektor u EU i u zemljama pristupnicama za članstvo
  17. sat: Tržište i cijene
  18. sat: Tržište i cijene
  19. sat: Upravljanje rizikom
  20. sat: Upravljanje rizikom

Način i uvjeti ispitivanja

  • pismeni ispit 50%
  • samostalni rad u vidu seminarskog zadatka temeljenog na analizi stvarnog slučaja 50%

Obavezna literatura

  1. Rabobank, 1995. The International Food Industry – developments and strategies.  Rabobank Nederland, Netherlands

Preporučena literatura

  1. Hafiz Mirza Ed, 1994.  International Business. Butterworth Heinemann, Oxford
  2. Jill Preston Ed., 1993.  International Business.  Text and Cases. Pitmann, London