Međunarodni marketing
- I. studijska godina
- 2. semestar
- Engleski jezik
- Osobni angažman studenta: Priprema međunarodnog marketinškog plana kroz timski rad.
- Preduvjet za polaženje ovog modula: Položen ispit iz modula Marketing
Cilj modula
Studenti će steći znanje o načelima međunarodnih odnosa u marketingu radi izrade marketinškog plana za izlazak na međunarodno tržište.
Sadržaj modula
- sat: Globalno tržište i tržište poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
- sat: Stvaranje konkurentske prednosti
- sat: Struktura marketing plana
- sat: Ciljevi
- sat: Uvodno o tvtrki i proizvodu
- sat: Opis marketinške strategije
- sat: Makroekonomski opis ciljne države
- sat: Opis ciljnog tržišta
- sat: SWOT analiza
- sat: Postavljanje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva
- sat: Kratkoročni taktički koraci
- sat: Dugoročni taktički koraci
- sat: Kratkoročni akcijski plan: politika proizvoda
- sat: Kratkoročni akcijski plan: politika cijena
- sat: Kratkoročni akcijski plan: politika distribucije
- sat: Kratkoročni akcijski plan: politika komunikacije
- sat: Dugoročni akcijski plan
- sat: Izrada kalkulacija (proračuna) 1.
- sat: Izrada kalkulacija (proračuna) 2.
- sat: Kontrola
Opis samostalnog rada studenata
- Priprema marketing plana na stvarnom primjeru u timu
Način i uvjeti ispitivanja
Ocjena timske izrade i prihvaćanje međunarodnog marketinškog plana. Studenti u timu izrađuju marketinški plan za nastup na međunarodnom tržištu koristeći podatke iz stvarnog poslovnog subjekta.
Obavezna literatura
- Kotler, P., Armstrong, G., 2005. Principles of Marketing. 11th Ed. Pearson Books, UK
- Kárpáti, L., 2006. Marketing Plan – Practical Guide. Published by University of Debrecen
Preporučena literatura
- Czinkota, M.R., Ronkainen, I.A., 2001. International Marketing. 6th Ed. Harcourt College Publisher, Fort Worth, USA
- Bradley, F., 1991. International Marketing Strategija. Prentice Hall International, Hemel Hempstead, UK